Als zzp’er binnen de publieke sector is een duidelijk en solide contract erg belangrijk voor een succesvolle samenwerking. Wij begrijpen dit als geen ander en proberen jou hier zoveel mogelijk mee te ontzorgen. Ons contractbeheer team speelt hierbij een onmisbare rol! Zij zorgen ervoor dat alles van begin tot eind vlekkeloos verloopt. Maar wat doet ons contractbeheer team precies en waarom zijn ze zo onmisbaar? 

Wat doet ons contractbeheer team?

Ons contractbeheer team is verantwoordelijk voor het opstellen en het beheren van de contracten voor onze professionals. Daarnaast hebben de collega’s van contractbeheer veel vakinhoudelijke kennis en kun je bij hen terecht voor al jouw vragen! Contractbeheer komt in beeld zodra een kandidaat mag starten bij een van onze opdrachtgevers. Om je een beeld te geven van de afdeling, nemen we je graag mee in hun werkwijze!  

Initiële Communicatie

  • Zodra je als kandidaat mag starten bij een opdracht, ontvang je van onze recruiters een startmail. In deze mail zit een blanco contract ter inzage. Zo weet je van tevoren wat de voorwaarden van het contract zijn en kom je niet voor verrassingen te staan. 

Gegevensverzameling

  • Vervolgens ontvang je een mail met inloggegevens voor ons contractenportaal. We hebben enkele gegevens van je nodig, zoals je KvK-uittreksel en identiteit- en NAW-gegevens. In het contractenportaal kun je deze gegevens zelf invullen. 

Contractopmaak

  •  Als  we alle gegevens hebben ontvangen en hebben gecontroleerd, kunnen we het contract opmaken. Alle afspraken worden vastgelegd in een opdrachtbevestiging, waarbij er rekening wordt gehouden met eventuele klant specifieke voorwaarden. Denk bijvoorbeeld aan een doorgelegde opzegtermijn. 

Digitale ondertekening

  • Je ontvangt via de mail het verzoek om je contract digitaal te ondertekenen. Hiermee is alles geregeld en kan jij onbezorgd aan je opdracht beginnen. 

Waarom is onze contractbeheer afdeling zo onmisbaar?


Geen succesvcolle samenwerkingen zonder contract. Team contractbeheer is onmisbaar in ons werkproces. Maar waarom?  

  • Transparantie en zekerheid: Door het verstrekken van een blanco contract ter inzage, zorgen we voor volledige transparantie. Zo weet je precies wat je kunt verwachten en heb je zekerheid over de voorwaarden.
  • Efficiënt en snel: Onze werkwijze is efficiënt en snel. Door gebruik te maken van het contractenportaal kunnen we snel schakelen en zijn de lijntjes kort. 
  • Bereikbaar voor al jouw vragen: Mocht je tijdens het proces of tijdens je opdracht vragen hebben, dan kun je altijd terecht bij ons contractbeheer team. Ze staan klaar om je te helpen en zorgen ervoor dat je met een gerust hart aan je opdracht kunt beginnen. 

Ons contractbeheer team is de ruggengraat van succesvolle samenwerkingen binnen de publieke sector. Door transparantie, efficiëntie en persoonlijke benadering zorgen we ervoor dat jij als zzp’er met een gerust hart aan je opdracht kunt beginnen. Heb je vragen? Ons team staat altijd voor je klaar! 

Wil je meer weten over hoe wij je kunnen ondersteunen? Neem dan gerust contact met op met Jantine of Loes! 

Dit kun je doen door te bellen naar 033 204 8 200 of te mailen naar: contracten@matchd.nl

Maak in onderstaande video kennis met team contractbeheer!

Wat vinden jullie zo leuk aan jullie werk?
Wat ons werk zo leuk maakt, is het contact met de kandidaten en het tevreden houden van mensen. We vinden het belangrijk om snel te kunnen schakelen en de lijntjes kort te houden. Zo kunnen we je altijd snel en adequaat helpen! 

Brokerdiensten: Onze rol als preferred supplier
Naast contractbeheer bieden we ook brokerdiensten aan. Voor een aantal partijen zijn wij de preferred supplier. Dit betekent dat we niet alleen het contractbeheer voor hen oppakken, maar ook de facturatie regelen. Dit ontzorgt onze klanten en zorgt voor een gestroomlijnd proces. Meer weten over brokerdiensten? Neem dan  hier een kijkje.