Team Matchd
Duidelijkheid en persoonlijkheid vinden wij belangrijk. We zijn een professioneel team die jou helpt van a tot z. Wij zorgen ervoor dat jouw kwaliteiten passen bij de functie. Je kan rekenen op volledige transparantie en professionaliteit. Benieuwd naar wie wij zijn? We stellen ons graag voor!

In 1992 ben ik mijn carrière begonnen in de IT als IBM mainframe specialist. Al snel kwam ik erachter dat ik het functionele gedeelte, waarbij ik de bindende factor tussen IT en de Business was, het leukste vond. Vanuit die functie ben ik dan ook snel de functie van resource en recruitment consultant ingerold. De afgelopen 15 jaar heb ik mij dan ook met trots kunnen verdiepen in het recruitment vak.

In 2003 ben ik mijn carrière begonnen met de verkoop van financiële producten. Als snel kwam ik bij toeval terecht bij een lokale uitzender. Hier kon ik mijn verkoopkwaliteiten inzetten voor het binnenhalen en matchen van vacatures. Na enkele jaren in de uitzendsector gewerkt te hebben, heb ik de overstap gemaakt naar de ICT en Finance detachering.

Na 20 jaar een salesfunctie binnen de B2B verhuisbranche en het inschrijven voor vele aanbestedingen voor ministeries, universiteiten en ziekenhuizen, vond ik het tijd voor een andere omgeving. Mijn ervaring met aanbestedingen kan een grote aanwinst zijn voor Matchd. Ook heb ik door de jaren heen een scherpe commerciële blik ontwikkeld. Mijn doel is, door mijn expertise in te zetten, Matchd verder te laten groeien als dé specialist voor bemiddeling bij de overheid.


Na het behalen van mijn Bachelor diploma Small Business en Retail management heb ik besloten gelijk aan het werk te gaan. Na een carrière bij Staples Office Centre, waarbij ik gewerkt heb als filiaalleider en Datamanagement Specialist, besloot ik dat het tijd was voor iets nieuws. Als leidinggevende had ik al veel te maken met werving en selectie. In mijn functie bij Matchd als teamleider Recruitment kan ik dan ook mooi mijn sales en HRM skills combineren.

In mijn carrière heb ik al veel functies uitgevoerd die sterk klant- en relatie gericht waren. Het op een open en prettige manier onderhouden en uitbreiden van relaties is mijn sterkste kracht. Ik kan mij goed aanpassen aan de omgeving en ieders wensen. Het is voor mij dan ook belangrijk om ieder gesprek persoonlijk te beginnen en prettig af te sluiten. Samen met het Matchd team ga ik voor een verdere groei van de onderneming.

Na een afgeronde Havo heb ik mijn hotelschool diploma behaald. Na diverse uitdagingen in de horeca heb ik de stap gemaakt naar de ‘’kantoorwereld’’. Hier heb ik mij ontwikkeld van verkoop binnendienst tot Office Manager. Ik heb vele jaren ervaring als Office Manager bij grote internationale medische bedrijven zoals GE Healthcare en Mindray Medical BV. Mijn wens was om nog een keer een stap te maken naar een soortgelijke functie, maar dan in een klein Nederlands bedrijf. Dat is natuurlijk Matchd geworden! Ik hoop met mijn ervaring te kunnen helpen bij de groei die Matchd aan het maken is. Met mijn taak als Backofficemedewerker/ Office Manager probeer ik alle zaken goed te regelen zodat iedereen zijn of haar werk goed kan uitvoeren in een prettige werkomgeving. Vooral de sfeer en de combinatie van jong en ‘’wat ouder’’ maakt dat Matchd een hele leuke werkgever is, waar ik graag onderdeel van uitmaak!

Met veel plezier heb ik de opleiding Creative Business aan de Hogeschool gevolgd en afgerond. Ik word omschreven als een spontane en leergierige collega die geen uitdaging uit de weg gaat. Ik ben altijd in voor gezelligheid en een goed gesprek. Met de ervaring die ik tot nu toe in het recruitment vak heb opgedaan hoop ik binnen Matchd mijn expertise in te kunnen zetten. Daarnaast blijf ik mijzelf natuurlijk altijd ontwikkelen waarbij ik één doel voor ogen heb: groeien tot relatiemanager.

Na een toeristische opleiding en werkervaring in de bancaire sector heb ik gekozen voor een carrière switch naar recruitment. Binnen Matchd heb ik de mogelijkheid gekregen om mijzelf te ontwikkelen tot ICT recruiter. Ik kijk graag naar alle mogelijkheden die er zijn, hier vindt ik mijn uitdaging. Ik krijg veel energie van het zoeken naar de perfecte match tussen de kandidaat en hetgeen wat de opdrachtgever zoekt. En als ik die eenmaal vind, heb ik een brede glimlach op mijn gezicht en is mijn dag geslaagd!

Na een opleiding binnen de zorg heb ik er voor gekozen om de commerciële kant op te gaan. Eerst bij een aantal retailers, om vervolgens in de (ICT) recruitment terecht te komen. Ik heb zowel naar freelancers als naar vast (ICT) personeel gezocht. Sinds oktober 2020 versterk ik het team ICT bij Matchd. Ik hou van persoonlijk contact, dus mocht je een vraag hebben, schroom dan niet om (telefonisch) contact op te nemen!

Na mijn HBO opleiding Social Work ben ik aan de slag gegaan in de zorg. Daar heb ik ontdekt dat ik ontzettend blij wordt van het werken met mensen. Ik heb ook een commerciële drive in mij en daarom was de overstap naar Recruiter bij Matchd een logische stap. Mensen om mij heen beschrijven mij als enthousiast en behulpzaam. Met die eigenschappen help ik graag mijn collega's in het behalen van successen en kandidaten in het vinden van een leuke opdracht. Dat ik dit mag doen bij het gezelligste bedrijf van Nederland is voor mij de kers op de taart!

Na de opleiding HBO bedrijfscommunicatie en minor toegepaste psychologie ben ik als Customer Service Representative aan de slag gegaan. Hierbij had ik de extra taken: kwaliteitsmanagement en communicatie. Als volgende stap in mijn carrière heb ik besloten om als junior recruiter bij Matchd aan de slag gegaan. Hier kan ik al mijn ervaring toepassen en kwaliteiten verder ontwikkelen.

Na jarenlang in een winkel te hebben gewerkt, werd het tijd voor een nieuwe uitdaging. Binnen Matchd word ik opgeleid tot recruiter, zo kan ik mezelf blijven ontwikkelen. De perfecte match vinden is voor mij een enorme drijfveer!

Aan de Hogeschool in Arnhem heb ik met succes een opleiding en een minor afgerond: de Bachelor of Business Administration (BBA), Human Resource Management en de minor analyse, diagnose en verandering van organisaties (begeleiden van organisatieverandering). Als stagiaire heb ik toen de tijd een adviestraject omtrent cultuurverandering met betrekking tot de fusie van de gemeenten Veghel, Schijndel, Sint-Oedenrode en Meierijstad uitgevoerd. Daarna ben ik als HR medewerker en recruiter bij Matchd aan de slag gegaan.

Na jarenlang in de horeca en in de retail te hebben gewerkt is het tijd voor een nieuwe stap. Binnen Matchd word ik opgeleid tot recruiter. Deze kans biedt veel uitdagingen en groei. Talent verbinden met bedrijven en zo een bijdrage leveren aan ieders werkgeluk.

Na jarenlang gewerkt te hebben in het kappersvak was ik toe aan een nieuwe uitdaging. Binnen Matchd wordt ik opgeleid tot recruiter. Ik wordt enthousiast van het klantencontact en wil dit graag toepassen binnen Matchd. Ik vind het een uitdaging om de perfecte match te vinden voor onze kandidaten. Samen met een gezellig team is iedere dag weer een feestje. Ik krijg de kans om te leren, mijzelf te ontwikkelen en nieuwe contacten te leggen, super toch?

Na jarenlang in de retail te hebben gewerkt werd het voor mij tijd om een compleet nieuwe uitdaging aan te gaan. Binnen Matchd krijg ik de mogelijkheid om mij te ontwikkelen tot recruiter. Om voor klanten en kandidaten de perfecte match te vinden is een uitdaging die ik graag aan ga!

Na ruim 30 jaar bij een werkgever in zorg gewerkt te hebben in voornamelijk administratieve functies was het tijd voor iets nieuws. Nieuwe prikkels en nieuwe mogelijkheden heb ik gevonden bij Matchd. Een totaal ander vakgebied met een team dat goed te omschrijven is als echte ‘teamspirit’. Met z’n allen het einddoel bereiken met veel enthousiasme en positiviteit. Na een jaar gewerkt te hebben als commercieel ondersteuner, heb ik mij daarna gespecialiseerd in contractbeheer. Daarnaast doe ik ook back office werkzaamheden. Waarin ik onder andere ook leuke teamuitjes en andere activiteiten organiseer voor Matchd.


Na de opleidingen MBO Ruimtelijk Vormgeving (grafisch, standbouw en etaleren) en HBO Communicatie ben ik aan de slag gegaan als content medewerker. Met veel plezier heb ik meer kennis opgedaan in het Marketing Communicatie vak. De logische stap voor mij was dan ook een Marketingcommunicatie functie. Bij Matchd krijg ik de kans om mijzelf te ontwikkelen. Het liefst ben ik de hele dag lekker creatief bezig, bij Matchd krijg ik die kans. Ik hoop hiermee Matchd nog bekender te maken onder de doelgroep en te inspireren met leuke en interessante content.

Sinds maart 2022 ben ik werkzaam bij Matchd als Finance Assistent. Daarvoor heb ik 10 jaar bij een transportbedrijf gewerkt in een soortgelijke functie. Mijn cijfermatig inzicht en punctualiteit kan ik goed toepassen in mijn functie bij Matchd, dat maakt het werk voor mij zo leuk. Verder kan ik mijzelf omschrijven als een echte teamplayer. Samen met het team van Matchd doelen bereiken is waar ik voor ga!

Ik heb twee jaar op de crediteuren administratie gewerkt bij Bakker logistiek. Nu werk ik met veel plezier als Finance assistent bij Matchd. Mijn doel is een bijdrage te leveren aan de groei van Matchd samen met mijn collega's. Wat het werk vooral zo leuk maakt is de combinatie van het uitoefenen van mijn vak en de gezelligheid van het Matchd-team!

Ontdek onze uitdagingen
Doorzoek ons ruime aanbod vacatures.