Onze werkwijze

Matchd bemiddelt professionals voor tijdelijke en vaste vacatures. Freelancers, zzp’ers en zelfstandigen kunnen bij ons terecht voor projecten en interim opdrachten bij de overheid. Benieuwd hoe wij dit doen? Bekijk dan onze werkwijze in 7 stappen.

Stap 1

Opstellen van de vacature

Aan de hand van de beschikbare informatie stellen wij een aanvraag en uitgebreid functieprofiel op. De opdrachtgever levert de input en wij zorgen dat deze wordt gepubliceerd.

Stap 3

Het maken van de match

Wij gaan in gesprek met de kandidaten die hun interesse kenbaar hebben gemaakt en mooi lijken aan te sluiten op de vacature.

Stap 2

Kandidaten benaderen

Op basis van de aanvraag en onze kennis van de opdrachtgever gaan wij actief op zoek naar professionals. Wij zoeken binnen onze eigen database, maar ook daarbuiten.

Stap 4

Voorstellen van de kandidaten

Na veelvuldig contact en het finetunen van de cv’s stellen wij de beste kandidaten voor aan de opdrachtgever. Wij zorgen dat achter de schermen alles op de juiste manier bij de opdrachtgever wordt aangeleverd.

Stap 5

Selectieronde vanuit de klant

De opdrachtgever maakt een keuze om een aantal kandidaten uit te nodigen voor een sollicitatiegesprek. Matchd krijgt uitgebreid beschreven wat belangrijk is bij dit gesprek

Stap 7

Samen aan het werk

Bij het starten van de opdracht stopt de begeleiding natuurlijk niet. Contractueel wordt alles geregeld. Een maand na het starten van de opdracht komt de accountmanager langs om je eerste indrukken te bespreken.

Stap 6

Begeleiding bij een intake

Kandidaten die worden uitgenodigd voor een intakegesprek krijgen intensieve begeleiding. De kans om de opdracht te vervullen wordt namelijk steeds reëler

Ontdek onze uitdagingen

Doorzoek ons ruime aanbod vacatures.

Bekijk vacatures