Vacature contractbeheerder

Amersfoort
32 uur per week

Heb jij het Noorderlicht al weleens gezien? Of zou je deze nog een keer willen zien? Bij het behalen van onze jaardoelstellingen ga jij namelijk met het hele team op reis naar Lapland voor een onvergetelijk avontuur! 

Matchd heeft een ‘groeivirus’ te pakken. In zeven jaar zijn we gegroeid van een start-up naar scale-up en met een omzet €30 miljoen omzet zijn we een gevestigde naam in de markt. Om een leidende marktpositie te verkrijgen zijn wij op zoek naar een Medewerker Contractadministratie (24-40 uur per week) die wil bijdragen aan deze forse groeiambitie.

Het backoffice team heeft flink wat extra werk gekregen door de aanwas van nieuwe klanten en door professionalisering van de organisatie. Daarom is er plek voor een backoffice medewerker voor de contractenadministratie. Je komt te werken in een team van 4 ervaren collega’s en een stagiair. Alles draait om samenwerking en het teamresultaat. Ieder heeft zijn specialisme maar samen zorgen jullie dat al het werk op tijd af is. Het is een informele werkplek waar ruimte is voor eigen ideeën en prestaties worden beloond.

Taken

De contractadministratie werkzaamheden bestaan uit:

  • Invoeren, opmaken en bijhouden klant- en arbeidscontracten, ook voor ZZP’ers en leveranciers.
  • Compliancy controle: wet keten- en inlenersaansprakelijkheid, wet WAADI, DBA en AVG.
  • Contract expiraties, verlengingen en indexeringen signaleren en verwerken inclusief klantcontact. 

Daarnaast ondersteun je de financiele administratie op piekmomenten met de urenadministratie gedetacheerden en facturatie aan klanten.

Ook werk je samen met de salesafdeling aan het maken van managementrapportages en klantrapportages.

Tot slot ben je met jouw team verantwoordelijk voor de backoffice werkzaamheden, bestaan uit:

  • Voorbereiden en begeleiden van SNA, ISO en NEN audits.
  • Secretariele taken en ondersteunen van de sales en marketing bij evenementen.
  • HR ondersteuning, personeelsadministratie en social return coördinatie.
  • Facilitaire taken zoals inkoop, kantoorbeheer, wagenpark.

Functie eisen

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Je hebt ervaring als backoffice medewerker, bijvoorbeeld met (financiële) administratie of contracten.
  • Je hebt (enige) ervaring binnen de arbeidsbemiddeling.
  • Je kunt zeer goed overweg met online software, Excel en Word.
  • Competenties: telefonisch sterk, onderhandelingsvaardigheden, commercieel, acuraat.

Wie zijn wij: 
Matchd detacheert en bemiddelt ZZP'ers en kandidaten voor interim rollen op HBO+ niveau in de publieke sector. Dit doen we op alle vakgebieden: Techniek, Office, HRM, ICT, Finance, Beleid en Sociaal Domein. Wij hebben de groeiambitie omgezet in concrete plannen wat resulteert in een flinke groei van het aantal mantelcontracten met eindklanten.

Arbeidsvoorwaarden

  • Salaris €1800 - €3000 bruto per maand
  • 30 vakantiedagen per jaar
  • Ruim persoonlijk budget (Voor opleiding, extra vrije dagen, mobiliteit, vitaliteit, etc.)
  • Bonusregeling en winstdeling
  • En natuurlijk: Gezamenlijk lunchen, vrijdagmiddag borrel, bedrijfsuitjes, feestjes en events en bij het behalen van de jaardoelstelling een reis naar het Noorderlicht! 

Werken bij Matchd is iets voor mij!

Heb je vragen dan kun je bellen naar 033 - 204 8 204 en vragen naar Lot of Jantine. Interesse in deze baan? Stuur je motivatiebrief en het cv o.v.v. “Vacature Contractbeheer” aan lot@matchd.nl.

U kunt ons ook telefonisch bereiken via 033 - 204 8 204

Interesse
in deze
vacature?

Solliciteer nu

Ken jij de perfecte kandidaat? Deel deze vacature!